Модельный ряд Volkswagen

Отзыв о Volkswagen Tiguan 2019 года


Volkswagen Tiguan 2019
Автомобиль: Volkswagen Tiguan 2019 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Полный привод , пробег - 8500 км, двигатель - 2.0 turbo бензин, комплектация - Highline
Автор: Serhii (Украина, Харьков)   13.01.2020
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 12.0 л/100км, средний: 11.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Отже прийшов час залишити відгук про Тігуан.

Купував той що Лімітед Едішн з 2 пакетом в який входять обігрів задніх сидінь, водійське крісло з масажем тощо. З додатків ставив лише проактивну безпеку та диски ніца.

Свого часу обирав між Тігуаном та Маздою CX-5. Дружині Мазда подобалась візуально, ще й червона... але там не було турбо що для мене має різницю та й то не німець). Після того як Фольцваген знизив ціни - вирішили що однозначно беремо Тігуан.

Отже за біля 6 місяців користування їздили в кілька подорожей по 200-300 км, також з Харкова до Львова (1000км) та Євротур (біля 3500 км).

Можу однозначно сказати що керованість в автомобіля на дуже високому рівні. В повороти входить дуже вміло навіть на швидкості в 150, причому не в дуже плавні. Підвіска налаштована по-фольксвагенівськи, тобто вона не така м’яка як в нового RAV4, але думаю якраз за цей рахунок і більш зручна в керуванні. Подивіться лосині тести наприклад Jeep, RAV4 та Tiguan, стане зрозуміло за рахунок чого досягається ця плавність.

В машині стоїть DQ500 то ж особливо за те які оберти давати на коробку я не переймаюсь, ще й думаю через деякий час чіпуватись (але то не точно). При передачах все ж таки трохи відчувається як робот замислюється, особливо коли намагаєшся когось обігнати але то більш притаманно низьким.

Прискорення в авто дуже гарне, ми їхали в євротріпі вчотирьох з повністю забитим багажником та боксом на 500 літрів на даху і топили порядка 150, що вважаю непоганим (доречі то була зима та розхід в результаті вийшов 10.8 і це з прогрівом двигуна).

Салон та ергономіка просто шикарна, все на своїх місцях, стримано та зручно. Шкіру не люблю, а алькантара мені дуже зайшла.

За увесь час масло не міняв бо по нормативу це раз в 15000 і так і планую робити особливо враховуючи що в Європі ця норма 30000.

Розхід влітку на еко 8 літрів, драйв 10. Взимку може бути 11-12 в залежності від того чи прогрівається авто, а я прогріваю норм тому й виходить часом 14 л). Це по місту.

Важливо сказати що я з тих хто розумів що купуючи 2л 220к.с., я не купую малолітражку, отже і розхід буде відповідним. Взагалі це не парить.

З мінусів які я побачив:

1. При їзді по достатньо не рівних дорогах (Харків, вул.Сумська бруківка біля ХНАТОБа; Львів, вул.Шевченка) час від часу скрипить пластик на передній панелі. Не критично але й не дуже приємно.
2. Знов таки на тих дорогах, б’ється металева застібка від паска безпеки о пластик, трошки напрягає).
3. Кілька разів глючив медіа центр, довелось примусово перезавантажувати (тримав кнопку включення 10 сек). Зараз все гуд.
4. Багажник :( Як для родини з 2 - він ок, але як на дальні поїздки на 3/4 - бажано мати бокс, що ми й зробили :)
5. Шумка. На швидкості в 150 чути опонента ззаду не так легко як на 100. Але тут ще дуже залежить від якості доріг якими їдеш бо як їхали в Австрії та Німеччині - стан справ був краще. Також, звичайно, бокс та зимова резина роблять свою справу(


Загальний вердикт:

Я дуже задоволений автомобілем. Він подобається мені як візуально (доречі дружині він вже гарніший за мазду) так і по керуванню. Всі мінуси що я описав можна виправити при бажанні та й вони для мене є не настільки критичні.

Плюсы автомобиля: 1. Керованість. 2. Ергономіка. 3. Дизайн. 4. Якість. 5. Швидкість.

Минусы автомобиля: 1. При їзді по дуже не рівних дорогах (Харків, вул.Сумська бруківка біля ХНАТОБа; Львів, вул.Шевченка) час від часу скрипить пластик на передній панелі. Не критично але й не дуже приємно. 2. Знов таки на тих дорогах, б’ється металева застібка від паска безпеки о пластик, трошки напрягає). 3. Кілька разів глючив медіа центр, довелось примусово перенавантажувати (тримав кнопку включення 10 сек). 4. Багажник :( Як для родини з 2 - він ок, але як на дальні поїздки на 3/4 - бажано мати бокс, що ми й зробили :) 5. Шумка. На швидкості в 150 чути опонента ззаду не так легко як на 100. Але тут ще дуже залежить від якості доріг якими їдеш бо як їхали в Австрії та Німеччині - стан справ був краще.

Совет покупателю: Дуже раджу порівняти кілька різних підвісок щоб точно зрозуміти що шукаєте: керованість чи комфорт. Також раджу з Тігуаном заздалегідь готуватись до витрат на паливо.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Slavik0080  

Этот автомобиль стоит покупать уже только из-за мотора,классно едет.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Респ автору

+1ОТВЕТИТЬ  
flusspferdchen  

Спасибі за відгук. Мінуси 1-4 можна знайти буквально у кожному компактному кросовері нині

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Volkswagen Tiguan: Дорогие лошади
Дорогие лошади

Немцы предлагают покупателю «Тигуана» довольно широкий выбор. И даже если вы уверены, что кроссовер обязан быть полноприводным, остается вопрос мотора. Можно ограничиться базовым, а можно доплатить за более мощный.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Tiguan

Volkswagen Tiguan 2020 Volkswagen Tiguan 23.900$ 2020 9.000 км
Volkswagen Tiguan 2018 Volkswagen Tiguan 27.500$ 2018 154.000 км
Volkswagen Tiguan 2018 Volkswagen Tiguan 20.000$ 2018 35.000 км
Volkswagen Tiguan 2016 Volkswagen Tiguan 16.990$ 2016 92.000 км
смотреть все
объявления