Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.4 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Забрав автомобіль з салону тільки 2 дні назад і проїхав на ньому всього 80км, але вже можу написати чимало нових вражень у порівнянні з неординарним автомобілем Hyundai Kona, яким володів до цього. Тим більше, що на рестайл відгуків, чомусь, дуже мало.
Про муки вибору можна почитати в моїх останніх коментарях до Кони, а тут цього разу буде щось типу порівняння. В майбутньому планую доповнювати враженнями від експлуатації.
Про керованість і прискорення:
На тест-драйві мені автомобіль здався дуже схожим до Кони. Не відчувалося різниці в габаритах, дуже схоже проходилися круті повороти, під ногою так само завжди вдосталь потужності, такі самі передбачувані гальма.
Вже на своїй відмітив, що на Тігуані простіше їхати спокійно. На це можливо впливає ще підвіска, не знаю, але на Коні прямо хочеться їздити різко і зухвало. А тут ти розумієш, що можеш їхати активно, але і спокійно їхати комфортно. Тобто сім'ю, яка любить спокійну їзду, возити стало простіше, але й коли сам, отримуєш задоволення від стрімкої вихлястої їзди - один і той самий автомобіль тобі з легкістю дає можливість реалізовувати його в різних сценаріях.
Про підвіску:
Ще коли брав на тест-драйв відмітив, що вона середньої жорсткості, досить схожа до підвіски Кони. Для мене це добре, бо мою дружину укачує в дуже м'яких машинах. Тим не менш брав на кілька годин в оренду Тігуан 2017 року, щоб переконатися, що їм точно буде комфортно. Зараз вже в своїй можу сказати, що Тігуан на невеликих нерівностях, трошки м'якший, в тому числі на лежачих поліцейських. При чому за відчуттями водія передня вісь проходить їх однаково з задньою, а от на Коні задню трохи підкидало, типу вона легша. Таким чином, якщо проходити лежачі десь до 30км/год, то немає ні шуму, про які багато хто розказує, ні особливого дискомфорту. З мого досвіду найжорсткішою є, поки що, Honda Civic, де на лежачих і 10км/год не завжди було комфортно.
Про технології:
Все те, що хотілося мати в новому автомобілі: адаптивний-круїз, камери 360, бездротовий АндроїдАуто, інформативна цифрова приборка, сучасна мультимедійка - все зацінив в перший же день і все вважаю корисним. Приємно, що все це є в базі, а от у конкурентів всі ці три параметри одночасно або не знайти, або тільки в максимальних комплектаціях, де на додачу тобі і шкіра, і люк і купа іншого, що мені не потрібно і за все це треба заплатити...
Про контроль витрат:
В Коні є 2 лічильника, які скидаються автоматично: від запуску двигуна, від останньої заправки. Плюс ще лічильник, який можеш скидати сам за необхідності. Мені дуже подобається така можливість. От би ще такий лічильник, щоб показував статистику за весь час. Не вистачало в них тільки того, що вони показують час, відстань, середні витрати, але не показували середню швидкість. Її можна вирухувати і самостійно, але незавжди це зручно. Мені дуже подобається, що в Тігуані є і цей четвертий параметр. Більше того, через We Connect можна автоматично зберігається статистику взагалі за кожну поїздку, експортувати її за будь-який період і аналізувати. В Коні мені цього не вистачало.
Про самі витрати поки писати рано, ще мало проїхав та і після обкатки цифри трохи зміняться, але вже видно, що в 10л/100км по місту можна вкладатися і це для такої потужності і динаміки цілком достойно.
Про неочікуване бонусне обладнання:
Ніде про це не чув, а тут було приємним здивуванням, що в базі вже є захист картера і сигналізація! На Коні мені коштувало це довстановити баксів 600-700. Також є eSim, яка дозволяє обмінюватися даними з автомобілем і керувати ним на відстані через We Connect. При бажанні на неї можна купити пакетні гігабайти у партнера VW (35 євро за 25Гб на рік, 15 евро за 6 гігабайт на 90 днів, або кілька євро за 2 гіга) і тоді шарити інтернет на всіх користувачів в машині, користуватися потоковими сервісами в мультимедійці і тп. і це буде працювати у багатьох країнах Європи (принаймні так пишуть на сайті VW). Поки що мені це не актуально, але після війни може і стане корисним.
Ще раз, це все в базі!
Про We Connect:
У мене стояла досить продвинута сигналізація Starline E96. В неї був додаток, який дозволяв відслідковувати положення автомобіля, відкривати/закривати його і тп. А з початком війни, він перестав працювати, бо сервери в рашці. І зараз, щоб отримати схожий функціонал треба перешиватися на іншу і це коштує пару тисяч гривен. А з We Connect все це, і навіть більше, працює і зараз. Звісно, у Тесли застосунок ще крутіший, але й так нічого.
Правда є ньюанс - функціонал віддаленого закривання/відкривання не буде працювати, поки ви не пройдете онлайн підтвердження особи, що потребує вказувати в We Connect ім'я і прізвище латиницею, а також здійснити онлайн дзвінок до англомовного оператора, якому треба показувати свій закордонний паспорт. Для старшого покоління це може стати проблемою, але ті, хто більш-менш володіють англійською, пройдуть цю процедуру за пару хвилин.
Прикольно, що з застосунка можна глянути, скільки бензину залишилося в баці і на скільки приблизно цього вистачить.
Про шумку:
Ще на орендованій відмітив, що вона трошки краща ніж в Коні. На рівні відчуттів "в салоні трохи тихше" на всіх швидкостях, але не так, щоб різниця була кардинальною.
Про розміри:
По паспорту він тільки на 30см довший, та 4см ширший, але ця різниця досить помітна. В салоні стало більше простору. При чому в Коні мені його і так вистачало, а тут прям наче додалося сантиметрів 20 по ширині - на стільки стало більше простору в плечах. Зворотня сторона медалі, паркуватися стало складніше. Що в гараж, принаймні поки не призвичаївся, що знаходити шпаринки між припаркованими автомобілями. Тут є автопарковка, якої поки не користувався, але самостійно паркуватися без камер 360 було б точно складніше. Тож радий, що ця опція є навіть в мінімальній бензиновій комплектації Elegance.
Багажник по паспорту став ледь не в двічі більшим: 615 проти 374л. На око ж додалося тільки літрів 100. Правда, я не опускав підлогу нижче, бо в мене під підлогою в Коні лежали інструменти і тп, і тут, коли покласти те саме під підлогу, поличку нижче вже не покладеш.
Ще можна рухати задній ряд сидінь і змінювати нахил спинки, що збільшить об'єм... Але от чисто в стандартному положенні всього, виглядає, що багажник став трошки глибшим, але кардинально об'єм не змінився. З іншого боку в очі одразу кидається, що все обшито, купа ніш, крючечків і тп. Тож мені все ок, бо і в Коні багажника вистачало, але чув, що у деяких виробників при цифрах 550-580л влазить більше, тож кому треба багато місця для багажу, зверніть на це увагу до покупки.
Про фари:
Тут круті матричні IQ.Light. Поки не тестував особливо, але в Коні мені не вистачало за містом дальнього з вирізанням потоку. Думаю комфорт і безпека заміських поїздок в темну пору зростуть суттєво, хоч мені це треба не дуже часто.
Про те, як забирав і до чого тут менеджери:
Планував попереднє авто здати в трейд-ін. Поки вибирав нове авто в різних салонах за Кону називали +- одну й ту ж ціну. Тому без тіні сумнівів в один день підписав договір і вніс передоплату в салоні, де був акційний автомобіль без додаткового обладнання, але й без розмови з працівником трейд-ін саме в цьому салоні, бо була субота. А потім в понеділок мені назвали на $2000 менше, ніж до цього будь де. Тому Кону вирішив продавати самостійно.
Тігуан, в цей момент був за кордоном, але приїхав за кілька днів і його одразу поставили на облік, не попередивши мене, що з цієї дати він буде проходити за всіми документами, в тому числі і для чергового ТО. Кона була першим автомобілем, який я продавав, тож не знав, що кінець-початок року досить мертві з точки зору продажів, особливо коли війна. В результаті Тігуан простояв в салоні до 1 лютого 2024 року, а в усіх документах буде кінець листопада 2023го :-\. Також для мене стало сюрпризом, що поки автомобіль стоїть в салоні, за нього ніхто не несе відповідальність, якщо його хтось подряпає і тп, а тим більше якщо в нього прилетить дрон чи ракета. З'ясував це випадково, коли перепитав після масованих острілів Києва в перших числах січня 2024, "а ви ж покриваєте і дрони, поки зберігаєте?!" Довелося терміново страхувати хоча б від дронів і ракет. А КАСКО страхував вже в день виїзду з салону в лютому.
Про вдячність моєму менеджеру:
Ще одним сюрпризом стало, що навіть взимку всі VW привозять на літніх колесах. Дізнався про це, знову ж, випадково. Але вдячний, що можна було замовити зимову гуму і інші диски прямо на салон, де їх менеджер зустрів, прослідкував, щоб їх зібрали і встановили на машину без моєї участі.
Замовлял диски і гуму в сторонньому магазині, бо ціна, яку мені назвали за готовий комплект в салоні такого самого типорозміру була майже в двічі дорожча за непогані диски і Goodyear гуму, які я знайшов в інтернеті + датчики тиску докуплені в салоні. Ясно, що салон хоче заробити, але ж не 80% від ринкової ціни :-\. Те саме стосується антигравійки, її клеять підрядники, а не сам салон і це коштує більш ніж в 2чи дорожче перевірених детейлінг студій.
Також дякую, що не зважаючи на те, що в день, коли я забирав автомобіль, у менеджера був вихідний, він приїхав і видав мені авто особисто.
Про задні спинки:
Без гугла не розібрався, що для піднімання та регулювання кута нахилу треба тягнути за петельки.
Про конкурентів і ціни:
Основне написав тут https://hyundai-kona.infocar.ua/review25662_kona_id6453.html#com864893
Тут напишу коротко.
Багато хто дорікає Тігуану, що в нього досить висока стартова ціна. Але, якщо подивитися все, що стоїть тут навіть в базі - то покажіть мені які конкуренти за таку ціну пропонують хоча б стільки ж?!
Майже весь C-SUV сегмент з повним приводом ПОЧИНАЄТЬСЯ від $35000. І там не буде схожого за динамікою двигуна, а також деяких опцій, типу дистроніка, які багато хто додає тільки в максимальних комплектаціях. Мені, як єдиному водію в сім'ї, не треба електрорегулювання крісел, не обв'язкова Наппа, не треба панорама. А от елетронно він має бути напакований максимально, бо я всім цим постійно користуюся. Таким чином я не знайшов за +-$40000 іншого варіанта, який би мав все, що я хочу і був у цьому бюджеті. Приводьте приклади, якщо такі варанти знаєте.
Чому не R-Line:
Дуже дивний підхід, що в цій комплектації кермо з сенсорними кнопками і без підігріву. + 19 диски, на які в майбутньому дорожча гума. + ціна на $3000 більша. І все це за мінімальні зміни в зовнішності. Тому R-Line принципово не розглядав.
Про цінову політику в комплектаціях VW:
Спочатку вибирав в салоні, який поруч з домом. І мене менеджер запевняв, що знижок на ці автомобілі не буває, більше того, чисті комплектації без додаткових опцій не привозять. Обов'язково пару опцій типу "преміального звуку", додаткових безпекових опцій і тп додають ще з заводу.
Тож коли випадково знайшов на autoria посилання на акційний автомобіль без додаткових опцій, то прийняв рішення за пару годин. В результаті він мені обійшовся в $40500. Вважаю таку ціну за те, що отримав, цілком виправданою.
Про деякі заблоковані функції:
Ще на тест-драйві дізнався від менеджера, що в автомобілі вимкнені функції навігації та голосового керування, бо вони не мають підтримки української мови і через це не пройшли сертифікацію. Типу через це ціна автомобіля нижча, ніж була б, будь вони включеними. Коли буде пройдена сертифікація і чи відбудеться це взагалі, він не знав. Уже в іншому салоні мені сказали, що офіційно поки активувати неможна, але є контроли, які таке роблять десь за 100 євро. Пізніше я знайшов багато відео, де видно, що VAG це великий конструктор, в якому на виду лише частина того, що може бути доступним. Налаштувань так багато, що просто пройтися по всім можливим пунктами займає кілька годин відео. В мене поки не дійшли руки до цього, але пізніше напишу, чи вдасться самостійно активувати хочаб навігацію, бо можливість бачити її на приборці, як на мене, дуже крута фішка.
Що я отримав додатково до Кони:
Активний круїз, камери 360, бездротовий АндроїдАуто, матричні фари, підігріви і задніх сидінь, дефлектори повітря позаду з додатковою зоною клімату, трохи комфортніша підвіска, трошки краща шумка, більше простору в салоні і багажнику, доступ в багажник з салону на ходу, можливість відкривати багажник ногою, трошки більше кліренсу, помітно кращий огляд в дзеркало заднього виду, фонова підсвітка салону, який-неякий масаж передніх сидінь, ще більше потужності, кращий повний привід, підлокітник, який зручно налаштовується і під водія і під пасажира...
Що стало гірше:
Зросли габарити і стало важче паркуватися у місті, мультимедійка стала на 2" меншою і в AndrioidAuto це помітно, немає бездротової зарядки, трохи вищі витрати пального, деякі функції активуються у більшу кількість рухів...
Про обмежувач швидкості (цей пункт мало хто зрозуміє, не знаю жодного водія, який би його використовував :), але тим не менш):
Все мене в автомобілі влаштовувало, але перший день страждав від відсутності обмежувача швидкості. Під час тест-драйву менеджер мене запевняв, що його немає, самостійно я його не знайшов, тож спробував обходитися активним-круїзом. І в місці це було страждання. Ні воно працює, само розганяється, само гальмує, але є пару але.
1) Зникають емоції від процесу їзди. Всі прискорення/сповільнення досить плавні, що притуплює увагу і просто крутити кермо не дуже цікаво. Зникає відчуття, що ти керуєш автомобілем, а з'являється відчуття, що ти за кермом комп'ютерного симулятора.
2) Виникла ситуація: під'їжджаю до світлофора, переді мною чимало автомобілів, а в смузі справа майже нікого метрів 100 до світлофора. Вивертаю в цю смугу, круїз починає розганяти автомобіль і тут метрів 20 переді мною вирулює ще одне авто і круїз його ігнорує і далі розганяється, поки воно повністю не закінчило маневр, а потім почав різко гальмувати, при чому мені ще й довелося йому трохи допомогти. Думаю водій там трошки прозрів від такої поведінки автомобіля позаду. Почитав інструкцію, виявляється, що в роботі круїзу купа обмежень і одне з них саме така ситуація. А ще, зустрічний транспорт, пішоходи і тп. Тож навіть в заторах можуть бути "ньюанси".
3) Згадався мені менеджер Тойоти, який мені доводив, що раз в RAV4 немає обмежувача швидкості (а його там дійсно немає), то це тому, що активний-круїз вирішує ті самі задачі ще краще. Що Тойота вже подумала про водіїв і зробила як їм краще. Він мені хвилин 10 доводи цю свою думку...
Так от, я його використовую тому, що на автомобілі, якому достатньо лиш кілька секунд, щоб отримати 100+км/год, дуже легко перевищити швидкісний ліміт і навіть цього не помітити. І от коли це стається біля камер контролю руху, тобі стає не дуже приємно.
Тому я з початком руху в місті виставляю 70км/год і навіть не думаю про камери - я просто ніколи, не перевищую швидкість, за яку може прилетіти штраф. Під камерами можно спокійно їхати ці 70км/год і не пригальмовувати, як робить більшість водіїв.
4) Так от, на другий день, я знайшов за допомогою Гугла, як включити обмежувач швидкості і в Тігуані. Це не так просто як в Коні, не так інтуїтивно, але головне, що можливо і воно ще саме підгальмовує на спусках, чого не вміла робити Кона! І тепер в мене немає відчуття, що в автомобілі все класно, але чогось не вистачає. Тепер я можу в місті їздити так, як звик їздити роками: активно в межах постійно діючого ліміту, покладаючись тільки на своє вміння, реакцію і так динамічно, як хочеться мені сьогодні, а не так, як зашито в круїзі. Так, по трасі це дійсно крутезна штука, але в місті вона мені не підходить і я радий, що і в Тігуані є альтернатива, про яку знають не всі менеджери в салонах VW ;).
Про загальні враження:
Раніше мені просто подобалась Кона. Вважав її прекрасним варіантом на кожен день для тих, хто любить швидко і зручно рухатися містом.
Тепер вважаю, що Тігуан прекрасний варіант сімейного автомобіля, який більш дорослий ніж Кона. Кона для молодих душею чи тілом, Тігуан для тих, хто вже трохи став поважнішим, але за потреби легко може поставити молодь на місце.
Плюсы автомобиля:Дуже гарне співвідношення кількості надійно працюючих технологій до ціни.
Минусы автомобиля:Принципових недоліків поки не знайшов.
Совет покупателю:Не обов'язково брати автомобіль з додатковими опціями - можна шукати на ауторіа пропозиції від салонів і без них.
mxxxx, 1) Так, все працює з заводу. Я не перевіряв поки, що відбувається коли пнути в колесо, але в We Connect є пункти: "отримувати повідомлення" та "Охоронна сигналізація онлайн" якими можна керувати. Думаю це воно, але перевірю на вихідних - відпишуся.
2) Віддаленого автозапуску не бачу в налаштуваннях. Мені він не треба, тож не цікавився. Подзвоніть їм на гарячу лінію, думаю розкажуть.
3) Я купив окремі диски під зимову гуму, в них поставив датчики також, в літніх вони звісно були з заводу.
4) Goodyear Ultra Grip Plus
mxxxx, З заводу колеса на 18х дисках з 55 профілем, я на зиму взяв 17ті з 65м, так і дешевше і м"якше. Окремі диски, бо я сам змінюю колеса в гаражі (купив непоганий підкатний домкрат ще рік тому) і зовсім не залежу від шиномонтажу. Балансувати за потреби можна в міжсезоння.
Знайшов ще кілька покращень порівняно з Коною:
- у Кони тільки склопідйомник водія і тільки вниз працює автоматично, у Тігуана всі 4 повністю автоматичні
- в Тігуані і задній склоочисник має омивання скла
- заднє вікно з місця водія виглядає в двічи більшим, що значно покращує оглядовість назад
- є підігріви скла, яка працюють навіть коли клімат виключений. Це жодного разу не бачив, щоб воно запотівало. В Коні взимку досить було проїхати пару хвилин без клімату, щоб все запотіло.
- в сидінні водія є додаткова подушка, яка регулюється під ногами і дозволяє збільшити довжину сидіння
- в Тігуані запам"ятовуються останні швидкості, які були введені в круїз та обмежувач швидкості навіть після вимкнення двигуна
- в Коні, якщо відчиняти двері на невеликий кут, то вони самі намагалися повернутися назад, дружина час від часу від цього страждала. Тут їй все подобається. Також, в Коні двері закривалися трошки від більшого зусилля. Іноді водійську закривав з другої спроби, бо в першу був занадто обережним. В Тігуані завжди з першої спроби.
- за рахунок камер 360, навіть коли рухаєшся уперед і попереду перешкода, вони включаються автоматично, що дозволяє одразу бачити траекторію за якою перешкоду не зачепиш. Це значно спрощує виїзд з парковки
- далі буде...
Проїхав майже 1000км
Середні витрати по троху почали зменшуватися. Так вчора проїхав околицями і центром 69км з середньою швидкістю 33км/год. Середні витрати склали 9.1л/100км. На Коні в подібній ситуації було б ~8л/100км. Якщо з часом в подібних поїздках цифра стане ближче до 8 - буду вважати, що витрати мене влаштовують .
Розблокувати вбудовану карту поки не вдалося - ще не підібрав підходящий elm327 адаптер, хоч спробував вже різних два (неправильні адаптери можуть тільки зчитувати список доступних дій, але не можуть навіть читати коректний статус). Тим не менше зрозумів, які мають точно підходити, пізніше я таки цей пункт закрию.
З сигналізацією також поки не протестував, як спрацьовує додаток - не зміг змусити її спрацювати . І в колесо гупав, і машину качав - сигналізація не включається, треба буде спробувати з допомогою когось з сім"ї пізніше.
Випадково знайшов, що в бардачку є можливість охолоджувати його вміст за допомогою термостата. Також там же є два роз"єми для зчитування SD-карт.
Сьогодні зміг розібратися, як рухати задній ряд сидінь взад/вперед. До цього намагався це робити руками - не виходило (не знав навіть, що вже й думати). А сьогодні сів на крісло і ногами все рухається прекрасно. В мене позаду сидять діти і їм місця для ніг до цього було з великим запасом. Тепер же можна збільшити глибину багажного відділення десь до 20см. Так з"являється більше віри в паспортні 600літрів.
Не дуже подобається як відображається статистика поїздок. В Коні є 3 лічильника. 1) Від моменту запуску двигуна, 2) з останньої заправки, 3) сумарний за період, який можна в будь-який момент скинути.
Тобто я міг завести двигун і одразу бачити скільки хвилин він прогрівається. Розуміти, скільки часу зайняла остання поїздка. Робити фото екрану перед заправкою чергового баку і тп
Мені не вистачало: 1)лічильника за день, 2)ще одного лічильника, який можна скидати (наприклад, один лічильник можна було б використовувати від останнього ТО, а другий на менших відрізках, наприклад за сьогоднішній день, або за поїздку у відпустку і тп), 3) лічильника миттєвих витрат.
В Тігуані, як виявилося, варіантів лічильників ще менше.
Є лічильник за день (точніше сумарно за поїздки між якими пройшло не більше кількох годин), є лічильник миттєвих витрат і все :-\. Навіть подивитися який зараз загальний пробіг можна не в кожному варіанті відображення приборки (в деяких він ховається за індикатором круїзу чи обмежувача швидкості :-). Трошки більше можливостей з"являється, якщо користуватися додатком WiConnect, там можна дивитися статистику по дням, з останньої заправки, за весь час. Але на заправці лізти в додаток для фотки статистики з минулої заправки не дуже зручно. Коли зранку заводиш двигун, то, поки не рушиш з місця, відображається статистика за минулий день і зрозуміти скільки хвилин заведений двигун можна тільки запам"ятовуючи останню цифру і віднімаючи :-\. Коротше, у VW щось стало краще, але, як на мене, у Хьонде вцілому реалізація зручніша.
Також мені подобалося, що індикатор прискорення на Коні постійно доступний як тоненька стрічка внизу екрану - все просто і зручно. Навіть можна приблизно розуміти миттєві витрати (от би там ще точною цифрою їх писало!).
У VW треба виводити подібний індикатор на приборку жертвуючи відображенням чогось іншого більш корисного і + цей індикатор зовсім не наглядний, я б назвав його негодящим. Змінювати те, що відображається на приборці в середині циферблата тахометра та спідометра, можна тільки через мультимедійку і під час руху робити це незручно і небезпечно. Тож можливостей кастомізувати відображення на приборці у VW помітно більше, але так виходить, що у Хьонде все зручніше без кастомізації і зайвих рухів :-\.
Здравствуйте. Разрешите задать Вам несколько вопросов и подискутировать.
1. Я так и не понял причин, по которым Вам не подошла Тойота Рав-4.
2. Акционный Тигуан сейчас стоит около 40 тыс. $. Столько же стоит базовый Toyota Highlander 3.5 V6 (тоже по акции). Почему Вы не рассматривали это авто? Хайлендер больше Тигуана, комфортнее, современнее, надёжнее, лучше оснащён. Да, Тигуан с 220-смльным мором разгоняется на 2 сек быстрее (6.5 против 8.5), но где на наших дорогах гонять? На большинстве трасс ограничение 110 км/ч, нештрафуемый барьер - 20 км/ч, то есть больше 130 идти нельзя. 130 любая современная машина идёт! Однако Highlander значительно комфортнее Tiguan, в нём лучше путешествовать, да и ресурс двигателя 3.5 огромен (400 тыс. км на секундочку).
Grygoryev Vadim, і вас вітаю, що ж давайте подискутуємо.
1. Rav4 був сенсу купувати в комплектації Premium, за ціною десь на 300 000грн дорожче за Тігуан. В ньому не було бездротового АндроїдАуто (зараз пруся на скільки саме бездротове підключення зручніше), матричні фари відсутні як опція, для включення камер 360 не достатньо просто включити задню - треба було додатково тиснути кнопку десь зліва під кермом. Це з того, що на поверхні. Пізніше у відгуках прочитав, що багато хто змушений проклеювати карти дверей вже на малих пробігах, бо починають скрипіти.
Для мене в першу чергу спрацювало раціо - за значно більшу суму грошей отримуєш менше можливостей. Точно знаю, що з моїм використанням я ніколи не відіб"ю різницю в ціні паливом (дуже просто рахується з калькулятором).
2. Тігуан Елеганс зараз можна забрати від 1.55млн (https://sklad.volkswagen.ua/result-list?mg=199&variant=Elegance). Найдешевший Highlander від 1.83млн (https://toyota.com.ua/highlander), тобто різниця майже ті ж 300 000грн. До цього я їздив на автомобілі довжиною 4.2м, яких мені вистачало, Тігуан вже 4.5м і мені його розміру зараз більш ніж вистачає, а Хайлендер майже 5м довжиною! Мені стільки точно не треба, а паркувати в Києві ще складніше буде.
Якщо порівняти комплектації, то:
- матричних фар не буде в жодній, в мінімальній ще й прості рефлекторні
- в мінімальній комплектації немає підігріву другого ряду
- двигун 3.5 значно більше жере палива (люди пишуть що за містом важко в 12л вкластися, а по місту від 16л/100км), а продам я Тігуан ще до 100тис, тож який там в нього ресурс я точно не дізнаюсь .
- в мінімальній комплектації зовсім немає активної безпеки, навіть активного круїзу, та навіть банального автоматичного дальнього
- не знайшов оглядів пізніше 2022 року, тож складно оцінити, що там по сучасності мультимедії та приборки, але сумніваюся, що краще ніж в RAV4, які об"єктивно не вразили.
Ще помітна різниця є в керованості. Лосиний тест знайшов тільки для RAV4, де 72км/год був максимум. Скоріше всього Highlander проїхав би не краще. А мені сподобалася концепція не дуже великого автомобіля, який має гарну динаміку та чудово керується, чого складно добитися від таких габаритів.
На останок по динаміці. Що на Коні, що на Тігуані, я майже весь час їжджу в еко режимі. В цьому режимі вони їздять з динамікою як багато хто поїде тільки з тапкою в підлогу (Наприклад схожа буде у гібридного RAV4). Мені цього вистачає, тож якби не значна різниця в ціні та решта моментів, описаних вище, то влаштував би і RAV4.
max_cn, Спасибо за ответ. Дискуссия точно будет интересной
1. У Рав-4 гибридный двигатель. Это его главное преимущество перед Тигуаном и вообще всеми авто в этом классе кроме X-Trail и CR-V (кстати, почему их не рассмотрели?). Андроид Авто, матричные фары - это всё мелочи, а вот плавность езды на автомобиле с КПП e-CVT - не мелочь. По камерам кругового обзора. В тестовой машине было отключено автоматическое включение камеры. Там просто надо порыться в мультимедиасистеме, почитать инструкцию, ещё раз порыться и включить эту функцию.
2. Да, на сайте Тойоты указано 1.83 млн или 45 тыс. долларов, но на Авториа я видел предложения и по 1.75 млн, то бишь по 43,7 тыс. долларов. Базовый Тигуан за полтора миллиона несравним с "Горцем" по оснащению. Тут нужно сравнивать Тигуан за 1.6 млн. Так что разница в цене далеко не те 300 тыс., о которых Вы говорите. По расходу. Да 3.5 жрёт. Но жрёт он 92-й бензин. Ваш же Тигуан желательно заправлять 95 "премиум", а то 98 бензином, так как там 2 турбины и непосредственный впрыск топлива под высоким давлением (если что-то не так - поправьте меня). Покупать машину, рассчитывая на "да я на ней 50 тыс. проеду и новую куплю" по-моему неразумно, поскольку случиться может всё, что угодно и может не быть возможности купить ту самую новую машину после 50 тыс. И в этом случае бензинового Хайлендер 3.5 будет возить до конца ресурса мотора в 400 тысяч.
3. По лосиному тесту. Залетать на кроссоверах и внедорожниках в повороты не надо - это небезопасно. Зато Тойота мягче, чем Фольксваген и Шкода.
Прочтите, пожалуйста, мой отзыв о Highlander Hybrid 2.5 2023 г.в. Вот ссылка на Инфокар - www.infocar.ua/reviews/toyota/highlander/2023/2.5-variator-suv-id25988.html , и driver.top - https://driver.top/car/48886.
Grygoryev Vadim, про всяк випадок, динаміка - це не максимальна швидкість. Це про те, як швидко розганяється до швидкостей які тобі потрібні. У місті я використовую обмежувач і більше 70км/год (80 де можна) ніколи не їду. Але ці 70км/год я люблю набирати так, щоб їхати зі світлофора першим і на Тігуані для цього достатньо продавлювати педаль акселератора десь на третину.
По трасі я також їду в межах правила +20км/год. Але потужні двигуни часто ще й еластичні - такі, що швидко прискорюються в дуже широкому діапазоні швидкостей. І це корисно навіть в рамках до 130км/год.
max_cn, після дууууууже довгої переписки в приватному чаті вийшов на таке резюме -
Для того, щоб Тойота стала брендом, який я вибрав, вона має мати:
- бездротовий АА
- цифрову приборку рівня хоча б Хьонде, але й ще кращі реалізації
- матричні фари
- обмежувач швидкості
- ще попрацювати над керованістю, бо в лосиному тесті Тойоти зараз стабільно пасуть задніх
- пропонувати як опцію і турбовані двигуни типу 1.6-2.0, сил так на 180-220. З ними автомобілі були б значно дешевшими
- бути більш зговірливими на акції та торг в салоні (мені у кожного бренда готові були скинути кілька відсотків від ціни, крім як в Тойоті)
Нельзя сказать, что Tiguan - настоящая палочка-выручалочка для концерна Volkswagen: модельный ряд компании широк, и, например, тот же Polo обгоняет по продажам почти в два раза. Но и преуменьшать роль этого сверхпопулярного у нас кроссовера не стоит: он из тех, кто тянет фольксвагеновскую упряжку без устали и с отличными результатами.