Порівняння Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Sport&Style (2014) і Hyundai IX35 CRDi 4WD Style AT (2013)
Динаміка розгону: IX35 помітно потужніший за Tiguan (183 к.с. проти 140), відповідно і динамічніший. Він також і загалом швидкісніший - найкомфортніша швидкість IX35, як на мене, становить 130-140 км/год порівняно зі 110 км/год у Tiguan.
Стійкість на трасі: IX35 краще тримає дорогу, легше входить у повороти. Окремо варто відзначити 3 режими чутливості керма, середній з яких повністю відповідає налаштуванням керма Tiguan. На Tiguan доводиться частіше пригальмовувати, бо при поворотах машина помітно нахиляється.
Економічність: з моїм швидкісним, але неагресивним стилем водіння баку 65 л дизпального в Tiguan вистачало на 800-850 км, а в IX35 - лише на 650 км. Датчики середніх витрат у IX35 нахабно брешуть про 7.6 л на 100 км.
Шумоізоляція: Tiguan - просто взірець тиші, хоча IX35 теж на рівні.
Освітлення в обох машинах якісне (на Tiguan стояв додатково включений у комплектацію "біксенон", тому повноцінно порівняти не виходить). Повний привід поводиться адекватно в обох машинах.
М’якість, поводження на поганих дорогах: Tiguan тихо і непомітно проходить ямки, бугри, "лежачих поліцейських", на яких IX35 помітно струшується.
Комфорт салону: у зазначених комплектаціях "алькантара" на кріслах Tiguan'a хоч і не виглядає так престижно, але мені видається комфортнішою за шкіряний салон IX35 (питання смаку). Форма крісел зручна в обох машинах, Tiguan трохи просторіший у задньому ряду. Обдування вікон в IX35 миттєво знімає запотівання, а Tiguan з цим справи не дуже добре. Розташування кнопок, вміст дисплеїв на Tiguan краще продумано. "Ручник" на Tiguan кнопковий, на IX35 - класичний важіль. Tiguan заводиться ключем, IX35 - кнопкою. У якості звуку не надто розбираюся, в обох машинах музика звучить гарно, проте в Tiguan явно не вистачає гнізда USB.
У Tiguan в салоні купа різних відділень для маленьких речей, інколи в найнесподіваніших місцях, а в IX35 їх практично немає. Зате в IX35 пластикові пляшки з водою ідеально стають у спеціальних відділеннях дверей, а в Tiguan не знаєш, куди їх прилаштувати.
Багажник у Tiguan ідеальної прямокутної форми, майже вертикальна позиція задніх дверей дозволяє розташувати досить високі вантажі, які в IX35 не стануть (наприклад, у Tiguan в багажник ідеально стає комплект гуми, який в IX35 доводиться закидати в салон. Задні крісла зручно складаються в обох машинах, проте в Tiguan можна скласти ще й праве переднє крісло і розміщувати довгі вантажі до 2.5 м завдовжки. У багажнику Tiguan дуже дратує жорстка і важка пластикова кришка, яку при неформатному вантажі вкрай незручно перекладати (або ж взагалі доводиться виймати і десь залишати). На цьому ж місці в в IX35 - зручна шторка, змотувана пружинним механізмом у рулон біля узголів’я задніх крісел.
Загалом, обидві машини дуже достойні. Разом з тим, за ціною IX35 значно дешевший, і це з запасом покриває всі локальні переваги Tiguan (навіть і питання економічності у витратах пального).
Повзрослев (как-никак, с дебютного 2007 года прошло достаточно времени), VW Tiguan стал поразительно похож на старшего собрата Touareg. Чтобы узнать, насколько кардинальны изменения в салоне и в ходовых качествах, мы отправились в Мюнхен.